«تردز» بیش از ۸۰ درصد کاربران فعال روزانه خود را از دست داده است
تعداد کاربران فعال روزانه شبکه اجتماعی «تردز» تنها دو روز پس از راهاندازیاش به حدود ۴۹ میلیون نفر رسید، اما این عدد به ۹/۶ میلیون نفر کاهش یافته است.

از آن زمان تاکنون این شبکه اجتماعی که مورد استقبال قرار گرفته بود، با کاهش تعداد کاربرانش مواجه شده است.
دو شرکت تجزیه و تحلیل داده به صورت جداگانه اعلام کردهاند که تعداد کاربرانی که هر روز وارد «تردز» میشوند، تنها یک ماه پس از انتشار آن کاهش یافته است.
بررسیهای شرکت تجریه و تحلیل «Similarweb» نشان میدهد کاربران فعال روزانه «تردز» تنها دو روز پس از راهاندازی حدود ۴۹ میلیون نفر بوده که این آمار تا اول آگوست یعنی ۴ روز پیش، به حدود ۹.۶ میلیون نفر کاهش یافته است.
این شرکت همچنین از کاهش چشمگیر تعامل کاربران «تردز» هم خبر داده است.
دادههای Similarweb نشان میدهد که زمان صرف شده کاربران در «تردز» در روز ۶ ژوئیه (۱۶ خرداد) با حدود ۱۴ دقیقه به اوج خود رسیده است، اما این زمان تا اول آگوست (۱۰ مرداد) به ۲.۳ دقیقه کاهش یافته است.
شرکت تحقیقات بازار Sensor Tower هم اعلام کرده که تعداد کاربران فعال روزانه شبکه اجتماعی «تردز» از زمان راه اندازیاش ۸۲ درصد کاهش یافته است.
بر اساس گزارش Sensor Tower، شبکه اجتماعی «تردز» در اوج خود حدود ۴۴ میلیون کاربر داشته، زیرا افراد بیشتری به دنبال یک جایگزین واقعی برای توییتر بودند.
این شرکت تجزیه و تحلیل این را هم گفته که تعداد کاربران «تردز» هر روز حدود یک درصد کاهش مییابد.
دادههای Sensor Tower همچنین نشان میدهد که تعامل کاربران از ۱۹ دقیقه در روز به تنها ۲/۹ دقیقه کاهش یافته است.
مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا اخیراً در جریان جلسه درآمد سهماهه دوم خود اعلام کرد که روزانه کاربران بیشتری دوباره از «تردز» بازدید میکنند.
او همچنین گفته که متا قبل از راهاندازی عمومی این شبکه اجتماعی، روی حفظ و بهبود اصول اولیه آن متمرکز بوده است.