پخش زنده
امروز: -
نشست مشترک مسئولان حوزه هوانوردی و مناطق آزاد با هدف بررسی راهکارهای توسعه حملونقل هوایی کیش، ارتقای خدمات پروازی و تقویت زیرساختهای هوانوردی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، نشست مشترک ابوذر شیرودی رئیس سازمان هواپیمایی کشوری، حسین فردوسی سرپرست دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد، محمد کبیری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و فرهاد یوسفینژادی سرپرست شرکت هواپیمایی کیش با هدف پیگیری مسائل راهبردی حوزه هوانوردی کیش در سازمان هواپیمایی کشوری برگزار شد.
آخرین وضعیت همکاریهای مشترک سازمان منطقه آزاد کیش، شرکت هواپیمایی کیش و سازمان هواپیمایی کشوری در این نشست بررسی و درباره راهکارهای توسعه همکاریها در حوزه حملونقل هوایی، بهبود خدمات پروازی و تسهیل فعالیتهای هوانوردی در کیش بحث و تبادل نظر شد.
بازگشایی فرودگاه بین المللی کیش و بررسی هماهنگیها و اقدامات مورد نیاز برای تسریع در روند اجرایی آن مهمترین موضوع نشست بود.
مسئولان بر ضرورت تعامل مستمر و همافزایی دستگاههای مرتبط برای رفع موانع موجود، افزایش کیفیت خدمات فرودگاهی و ارتقای ظرفیتهای هوانوردی کیش تأکید کردند.
حمایت از تقویت و توسعه شرکت هواپیمایی کیش، بهرهگیری از ظرفیت نیروهای متخصص و برنامهریزی برای ارتقای خدمات به مسافران و فعالان اقتصادی نیز از دیگر موارد مطرحشده در این نشست بود.