طرح پایش سلامت کارکنان دستگاههای اجرایی استان زنجان، با هدف ارتقای کارایی سیستم مدیریتی و بهبود کیفیت خدمات اداری، برای نخستینبار در سطح استانی آغاز شد.
رئیس اورژانس پیشبیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زنجان با اشاره به افزایش رویش قارچهای خودرو پس از بارشهای بهاری، نسبت به مصرف قارچهای سمی در مناطق روستایی و کوهستانی استان هشدار داد.