اخبار «بازگشایی مسیر روضه منوره رضوی» را در خبر قرانی امروز پیگیری کنید.
تاریخ : ۱۳۹۹/۱۰/۰۷- ۱۱:۱۷

دوره ای پیشترفته برای آموزشِ تلاوتِ آیه های نور

در این کارگاه آموزشیِ دو روزه، 26 استاد و قاریِ استان چهارمحال و بختیاری با تدریسِ مدیرکل آموزش های سازمان دارالقرآن کریم کشور، با تخصصی ترین فنون و قواعد تلاوت قرآن کریم, آشنا می شوند.

جشنوارهء سراسریِ قرآنیِ ترنمِ وحی در مشهد مقدس و کیش

این رقابت ها، با هدف گرامیداشت شهدای انقلاب, و مقاومت, در این دو شهر برگزار می شود. جشنواره قرآنیِ ترنمِ وحی در رشته‌های قرائت تقلیدی و تطبیقی، اذان، مفاهیم و ابتهال، بصورت مجازی, و حضوری ویژهء افراد کمتر از ۱۶ سال در سه مرحلهء مقدماتی، نیمه نهایی, و پایانی برپا شده است.

بازگشایی مسیر روضه منوره رضوی

مسیر روضهءمنوره رضوی باز شد. بخشی از این مکان مقدس در حرم مطهر امام رضا(علیه السلام) در ورودی ایوانِ طلا، دیشب به روی زائران گشوده شد و شیفتگان آن حضرت در صف‌های منظم و با رعایت فاصله گذاریِ اجتماعی ضریح این امام همام را زیارت کردند. 

روایت روحانی جهادگر روحیه جهادی و فرهنگ ایثار در کسوت روحانیت

جهادگری در عرصه ی سلامت, و سازندگی ، مدال پرافتخار روحانیونِ جهادی است . در این روزهای سرد کرونایی ، هستند مبلغان دینی و طلابی که, بدون هیچ چشم داشتی در کِسوت روحانیت به یاری هموطنانشان می شتابند و به توصیه ی نبی مکرمِ اسلام(ص) برای خدمت به خلق ، از هیچ کوششی دریغ نمی کنند .

حمایت از طلاب و دانش آموختگان خلاق / فراخوان مرکز رشد و نوآوری حوزه های علمیه

اعلام فراخوانِ دریافت ایده هایِ کاربردی, در حوزه ی دین, و روحانیت. با اعلامِ مرکز رشد, و نوآوریِ حوزه های علمیه, این طرح, با هدف تبدیلِ ایده به محصولات دینی اجرایی می شود . 

طلاب و روحانیون ایده پرداز، گروه‌ها وموسسات حوزوی, مخاطب این فراخوان اند, و محورهای پذیرش, شاملِ پژوهش های بنیادین، تربیت و آموزش، هنر و رسانه، تولیدِ محتوا، کودک و نوجوان است. علاقمندان تا یک ماه فرصت دارند, برای کسب اطلاعات بیشتر, و ثبت نام, به سامانه ی login.ismc.ir مراجعه کنند . 

وقف, صدقه ایِ ماندگار / هدیه ای ماندگار وقف برای حوزه های علمیه نور آباد

براساس وصیتِ خَیر نیک اندیش مرحوم حاج احمد اُمیدیان، یک ملک تجاریِ مسکونی با ارزش 15 میلیاردی تومانی، وقف مدارسِ علمیهء بقیه الله عظم (عج) و ریحانهء نبی(سلام الله علیهاِ) شهرستان دِلفانِ استان لرستان شد. 

 

بیشتر بدانید : 

آرشیو کل اخبار قرانی 

نظر شما
تعداد کارکتر های مجاز ( 700 )
* کد کپچا:
captcha